preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pirovac

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 

 

VIRTUALNA KNJIŽNICA

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 5. 2013.

Ukupno: 157823
Ovaj mjesec: 1081
Ovaj tjedan: 159
Danas: 1
KORISNE STRANICE

ŠKOLSKI  HRT

EDUTORIJ

MATEMATIKA ZA 5

TONI MILUN PORTAL

TESTIRAJ ZNANJE

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Protokol rada u šk. god. 2020./2021.
Autor: Jagoda Erak, 3. 9. 2020.

OSNOVNA ŠKOLA PIROVAC

Put škole 10, 22213 Pirovac

KLASA:602-02/20-01/67

URBROJ:2182/1-12/1-9-20-01

Pirovac, 2. rujna 2020.

Protokol rada u školi Pirovac za šk. god. 2020./2021.

u vrijeme pandemije Korona virusa

(naputak ravnateljice sukladno preporukama i uputama MZO-a i HZJZ-a

od kolovoza 2020.)

Škola broji 117 učenika i trenutno ima 24 djelatnika, stoga Vas molim da poštujete odrednice Protokola, a poziv je upućen svima- SVI SE MORAMO PONAŠATI ODGOVORNO.

Sukladno modelima i preporukama MZO-a ( kolovoz 2020.) škola Pirovac u šk.god. 2020./2021. radit će po modelu A Nastava u školi – ovaj model podrazumijeva to da se svi učenici obrazuju u školi uz pridržavanje epidemioloških Uputa HZJZ. Škola radi u jutarnjoj smjeni.

POČETAK ŠKOLSKE GODINE 2020./ 2021.

Školska godina 2020./2021. počinje 7. rujna 2020. (ponedjeljak)

- u 7:45 na stražnji ulaz (pored kuhinje) ulaze učenici 1. razreda (do ulaska čekaju u   dvorištu škole)

- u 7:40 na glavni lijevi ulaz ulaze učenici 2. razreda (do ulaska čekaju na lijevoj strani  dvorišta škole)

- u 7:40 na ulaz s igrališta ulaze učenici 4. razreda (do ulaska čekaju na igralištu škole)

- u 7:45 na glavni desni ulaz ulaze učenici 3. razreda (do ulaska čekaju na desnoj strani  dvorišta škole)

Za vrijeme čekanja svi su dužni držati razmak od min. 1,5 m.

- u 7:50 na glavni desni ulaz ulaze učenici 6. razreda, koristeći desnu stranu stepeništa.

- u 7:50 na ulaz s igrališta ulaze učenici 7. razreda, koristeći lijevu stranu stepeništa.

- u 7:55 na glavni lijevi ulaz ulaze učenici 5. razreda, koristeći lijevu stranu stepeništa.

- u 7:55 na ulaz s igrališta ulaz ulaze učenici 8. razreda, koristeći desnu stranu stepeništa.

Ulazak u školu učenici 5. razreda čekaju na lijevoj strani dvorišta škole, učenici 6. razreda na desnoj strani dvorišta škole poštujući razmak od 1,5 m uz korištenje maske za lice. Učenici 7. i 8. razreda ulazak u školu čekaju na igralištu škole također poštujući razmak od 1,5 m uz upotrebu maske za lice.

Napomena: prilikom ulaska učenika u školu obavezno dezinficiranje ruku i obuće, prolaskom kroz dezinfekcijsku barijeru.

RASPORED ZVONJENJA

Nastava započinje u 8 sati i traje do 13:55 sati

Nastavni sat u trajanju od 45 minuta

  1. sat 8:00 - 8:45
  2. sat 8:50 - 9:35
  3. sat 9:45 – 10:30
  4. sat 10:40 – 11:25
  5. sat 11:30 – 12:15
  6. sat 12:20 – 13:05
  7. sat 13:10 – 13:55

Za vrijeme malog odmora učenici ne napuštaju učionice.

Veliki odmor za razrednu nastavu je iz drugog sata, a predmetnu nastavu iza trećeg sata.

RASPORED UČIONICA

Razredna nastava - nepromijenjeno.

Predmetna nastava:

5. RAZRED - učionica za hrvatski jezik

6. RAZRED - učionica za matematiku

7. RAZRED - učionica za engleski jezik

8. RAZRED - učionica za povijest/geografiju

KORIŠTENJE ZAJEDNIČKIH PROSTORIJA

Učenici su dužni pridržavati se označenih smjernica kretanja.

Korištenje sanitarnih čvorova mora biti kontrolirano (misli se na broj korisnika i puštanje iz razreda)

U prostorijama sanitarnih čvorova istovremeno mogu biti 2 učenika uz obveznu distancu i masku za lice, dok ostali čekaju ispred ulaza u koloni uza zid također poštujući razmak od 1,5 m i korištenje maske za lice.

Raspored korištenja sanitarnih čvorova:

  • prizemlje lijevi sanitarni čvor učenici 1. i 4. razreda
  • prizemlje desni sanitarni čvor učenici 2. i 3. razreda
  • kat lijevi sanitarni čvor učenici 6. i 8. razreda
  • kat desni sanitarni čvor učenici 5. i 7. razreda

U školsku knjižnicu učenici ulaze jedan po jedan, čekanje ispred vrata uz obvezan razmak.

DJELATNICI  ŠKOLE

Svi djelatnici dužni su detaljno pročitati i upoznati se s uputama HZJZ-a i  modelima i preporukama MZO-a (objavljene u kolovozu 2020., dostupne na webu Škole, stranicama MZO-a) i pridržavati se svih naputaka.

  • Radno vrijeme škole od 7:00 do 15:00 sati.
  • Školu otvara tehničko osoblje, koji dežuraju na sva tri ulaza od 7:00 do 8:00 sati (do ulaska svih zaposlenika i učenika) provodeći dezinfekciju ruku. Dežurstvo nastavljaju po utvrđenom rasporedu koji se nalazi na oglasnoj ploči na glavnom ulazu u školu.
  • Spremačice dezinficiraju nekoliko puta dnevno dodirne površine koje koriste više osoba (kvake, rukohvate, zajedničke aparate i uređaje), a nakon svakog odmora dezinficiraju i čiste sanitarne čvorove.
  • Nakon odlaska učenika pojačano čiste i dezinficiraju sve učionice i zajedničke prostore škole.
  • Učitelji i stručni suradnici dolaze u školu najkasnije do 7:40 sati kako bi smanjili međusobni susret s učenicima. Dežurni učitelji uz tehničko osoblje sudjeluju u prihvatu i ulasku učenika u školu. Dežurstvo nastavljaju po utvrđenom rasporedu koji se nalazi na oglasnoj ploči u zbornici i kod glavnog ulaza u školu.
  • Učitelji koji rade zadnje školske satove odlaze iz škole nakon što svi učenici napuste ustanovu.
  • Dežurstvo vrše svi učitelji predmetne i razredne nastave te stručni suradnici za vrijeme boravka obrazovnih skupina u školi.
  • Svi učitelji predmetne nastave dužni su na nastavnom satu koristiti vlastita prijenosna računala.
  • Prije napuštanja učionice svaki učitelj dužan je obrisati katedru dezinfekcijskim maramicama.
  • DOD/DOP nastave provode se s učenicima iz iste odgojno- obrazovne skupine.
  • Učitelji razredne nastave satove INA održavati će sa svojim razredom, učitelji predmetne nastave u INA za koju su zaduženi također smiju uključiti samo učenike iz iste odgojno- obrazovne skupine.
  • Sjednice Razrednih vijeća nižih razreda održavat će se uživo uz prisustvo ravnateljice i pedagoginje u zbornici škole, poštujući sve epidemiološke mjere. Razredna vijeća viših razreda kao i  sjednice Učiteljskog vijeća održavat će se u holu škole ili on-line ovisno o broju sudionika uz pridržavanje svih epidemioloških mjera.
  • Prvi radni dan (ili više po potrebi) educirati učenike na koji način će se kretati u školi do daljnjega (na koji ulaz dolaze, gdje će provoditi vrijeme za male i veliki odmor, kako će se služiti sanitarnim čvorom i sl.)
  • Svako jutro učitelj koji održava prvi nastavni sat nakon prihvata učenika razredne nastave dužan je pregledati dnevnike temperature i eventualnih simptoma/tegoba svih učenika za taj dan. Ako učenik nema izmjerenu temperaturu  potrebno je izvijestiti razrednika (ili pedagoginju ukoliko je razrednik odsutan) koji treba upozoriti roditelja odmah. Temperaturu učeniku treba izmjeriti školskim bezkontaktnim termometrom. Kod učenika predmetne nastave učitelj također na prvom nastavnom satu provjerava jesu li svi učenici izmjerili temperaturu, s eventualneim primjedbama upoznaje razrednika ili pedagoginju.
  • U slučaju da za vrijeme radnoga vremena netko od učenika pokaže simptome COVIDA-19 ili postoji pretpostavka ili sumnja na povišenu tjelesnu temperaturu, svaki djelatnik dužan je zatražiti toplomjer, provesti postupak mjerenja i odmah obavijestiti pedagoginju. Ona će provesti postupak izoliranja učenika i kontaktiranja roditelja i ravnateljice koja će obavijestiti nadležnoga epidemiologa. U slučaju da se s ravnateljicom u datom trenutku ne stupi u kontakt, jedan od dežurnih učitelja  obavještava dežurnu epidemiološku službu u Šibeniku na broj mobitela 091 4341201.

PREHRANA UČENIKA

Budući da učenici ne smiju napuštati zgradu škole niti školsko dvorište, do uspostave školske marende, dužni su marendu donositi od kuće.

  • Škola će i ove godine organizirati školsku marendu.
  • Radi poštivanja natječajnog postupka realizacija školske marende očekuje se od listopada.
  • Nakon što škola bude u mogućnosti pružiti uslugu primanja školske marende, ista će se učenicima donositi u razredne odjele zapakirana posebno po učeniku neposredno prije velikoga odmora

ULAZAK U ŠKOLU TREĆIM OSOBAMA

U školu je dozvoljen ulaz samo zaposlenicima i učenicima.

  • Iznimno u opravdanim situacijama dozvoljen je ulaz  roditeljima i trećim osobama uz najavu i dopuštenje ravnateljice.
  • Roditeljski sastanci i individualni razgovori odvijat će se on-line u dogovoru s razrednicima i predmetnim učiteljima.
  • Uputama MZO nije predviđeno korištenje školskog prostora u druge svrhe osim za potrebe izvođenja odgojno-obrazovnog rada, stoga je do daljnjega ZABRANJENO iznajmljivanje školske dvorane svim sportskim klubovima.
  • Ulaz u dvorište škole automobilom nezaposlenima je STROGO ZABRANJEN,  te će dvorišna vrata biti zatvorena.
  • Nakon 8:00 sati vrata škole se zatvaraju, a otvarat će se isključivo uz dozvolu ravnateljice pozivom na telefon, broj je istaknut na ulaznim vratima
  • U razredima za vrijeme boravka učenika ZABRANJENO paljenje i korištenje klima uređaja.

NAPOMENA: Nastava se provodi sukladno rasporedu sati u šk. god. 2020./2021. i svim dostavljenim uputama i naputcima.

                                                                                   Ravnateljica:

                                                                                    Marina Erak, dipl. uč.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju