« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U subotu, 18. siječnja, započele su edukativne radionice kroz koje će se učenici od 5. – 8. razreda upoznati s principima održivog razvoja.
Projekt je započeo u sedam osnovnih škola u Šibensko-kninskoj županiji, u Murteru, Tisnom, Pirovcu, Vodicama, Brodarici, Primoštenu i Rogoznici. Riječ je o pilot programu 'Plava Eko-patrola'. Nositelj projekta je murterska udruga Argonauta u suradnji s Lokalnom akcijskom grupom 'More 249' i drugim partnerima.
Pilot program 'Plave Eko-patrole' pažljivo je osmišljen kako bi učenici kroz njega izgradili pozitivan stav prema održivom razvoju.
U svakoj od sedam škola, skupine od 20 učenika–patrolaša s lokalnim koordinatorom provodit će aktivnosti 'Plave Eko- patrole'.
Prva radionica nazvana 'Koliko jako gazimo svoj planet' održana je i u našoj školi. Lokalna koordinatorica Marijana Lasan s učenicima-patrolašima provela je zabavno-edukativnu radionicu.
Cilj radionice je bio stvoriti ugodnu i poticajnu atmosferu za rad i učenje, osvijestiti koliko jako ,,gazimo“ svoj planet, koliku odgovornost imamo u raspolaganju resursima, kako problemi mogu pokrenuti cijeli kotač posljedica te kako potaknuti na smanjenje ekološkog otiska i to kroz razne neformalne metode i iskustveno učenje, ali i upoznavanje djece s refleksijom nakon svake provedene aktivnosti u okviru radionice. Refleksija se pokazala kao iznimno važna i bitna komponenta aktivnosti jer omogućava učenicima-patrolašima da izraze svoje osjećaje. Tako učenici-patrolaši aktivno sudjeluju u kreiranju aktivnosti.
"Program sufinancira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske. Stajališta izražena u ovom fotoalbumu isključiva su odgovornost Udruge za zaštitu prirode i okoliša te promicanje održivog razvoja Argonaute i ne odražavaju nužno stajalište Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske.“